Saturday, October 16, 2010

Leeteuk's Twitter Update [14.10.10]

동해야 생일 축하한다!!!매신져봤지?ㅋㅋㅋㅋ
Donghae ya, Happy birthday!!!! Saw your messenger? hehehehe

teuk1


로마다!!콜로세움 정말 웅장했다..코로세워서 콜로세움(코로세움)이라는데..ㅡㅡㅋㅋ이히히…

Rome!! The Colosseum is really grand… Made from nose that is why it is called Colosseun (Ko-Lo-Sae-Oem) ㅡㅡㅋㅋ Yihehe ….


teuk2a


teuk2b



옛날에도대체어떻게 지었을까..정말그생각밖에밖에들지않았다..지금으로따지면잠실주경지장?월드컵 경기장? 비슷하지않을까생각이드는데정말대단했다!!!콜로세움 내부~

was built in the yore era.. this thing just crossed in my mind.. it seems like Jamsil Stadium?
World Cup Stadium? it reminded me of that, but it’s great!!! inside the Colosseum~

No comments:

Post a Comment