Saturday, October 16, 2010

Ryeowook's Twitter Update [13.10.10]

wook1

이탈리아에서 좋은 구경을 많이 한 만큼 내 발도 퉁퉁 부었다~ ,,,내가 살아가는데 이번 여행은 참 많은 도움이 될거같다! 여행,,,좋은사람들과 또 함께,,가고싶다^^~

I saw many sceneries in Italy, but then my leg was swollen~ ,,,
This trip will be helpful for me in the future! Holiday,,, I still wanna go there together with the person I like ^^~


wook2a


wook2b


wook2c




5위~^^ 젤라또 ㅋㅋ 완전 맛있어서 입이 다물어지지않았다 4위는 피자~~ 역시나 우리의 주식으로 맛있었당 ㅋㅋ

Fifth ~ ^^ Ice cream hehe Totally delicious,
I almost can't close my mouth,
the 4th place is Pizza ~~ Definitely is our main food, it's delicious hehe

No comments:

Post a Comment